wtorek, 28 lipca 2015

HMNS

czyli Houston Museum of Natural Science. Chociaż Houston (w stanie Teksas) jest słynne głównie dzięki NASA, ja postanowiłam sprawdzić co jeszcze mają do zwiedzenia. Czasu starczyło na jedno spośród dwudziestu miejskich muzeów, a wraz nie zobaczyłam w nim wszystkiego! Muzeum to obejmuje m. in.: siły naturalne (np. grawitacja), kolekcja minerałów, skał, muszli, owadów, flora i fauna Afryki oraz Ameryki Północnej, Indianie, starożytny Egipt ( cztery prawdziwe mumie;)) i Azja (np. samuraje) oraz wiele innych ciekawych tematów. Uwagę przyciąga też szklarnia-las tropikalny, w którym puszczone wolno są różne gatunki motyli, a temperatura i wilgotność sięgają granic;)  



























5 komentarzy:

  1. Minerały są przepiękne! Dawno już u Ciebie nie byłam, powoli więc nadrabiam wszystkie wpisy :) A tak przy okazji chciałam napisać, że stosujesz bardzo dobre proporcje treści do zdjęć. Także tego: samych przyjemności życzę:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję:) ja do Ciebie zaglądam i czekam na jesienne nowe posty;)

      Usuń
    2. Będą, już nawet myślę nad pierwszym powakacyjnym wpisem 😊

      Usuń
    3. Będą, już nawet myślę nad pierwszym powakacyjnym wpisem 😊

      Usuń