środa, 14 stycznia 2015

błyskotki* i inne

 *uwaga post zawiera brokat
**ostatni zaległy post z zeszłego roku;)) 




Dostałam ceramicznego mopsa doniczkę z którego zrobiłam pojemnik na biżuterię! :D


W końcu coś narysowałam!:D Miała być Natalia Vodianova z reklamy perfum Shalimar, ale cóż. To, że wyszła po prostu ładna dziewczyna w pełni mnie satysfakcjonuje:D




Znacie urzekające akwarele Conrada Roseta? Jeśli nie to proponuję kliknąć. Jeden z moich współczesnych mistrzów. Mam nadzieję powiesić którąś z jego prac kiedyś w swoim salonie:D
 Jak na razie wzdycham i pocieszam się odżywką do włosów z zaprojektowaną przez niego grafiką;))



 Wyprzedaży w Bath&Body Works, nie znasz co to litość.


;* ;>

4 komentarze:

  1. Mopsik mógłby być też fajnym pojemnikiem na pędzle do makijażu :)
    I ile dobrego z Bath&Body Works <3 To mi przypomina, że dawno nie trwoniłam już kasy na kosmetyki 3:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak!:D Myślałam i o takim zastosowaniu- pewnie będę praktykować obie opcje na zmianę:D

      Usuń
  2. Stanowczo za dużo ostatnio spamujesz fajnymi rzeczami :P Mogę się podpisać pod tym, co Porcelana napisała o kosmetykach - czas chyba na małe-duże zakupy:D

    OdpowiedzUsuń