czwartek, 11 sierpnia 2016

Pływający market pod Bangkokiem


 Dziś jedna z głównych atrakcji Tajlandii, kiedyś tradycyjny styl życia (odbywało się ono właśnie wzdłuż oraz na rzekach, umożliwiających transport, komunikację i handel).
 Istnieje ich kilka, ja odwiedziłam Damnoen Saduak i była to bardzo ciekawa wycieczka:). Znajduje się ok 100km od Bangkoku, dostałam się tam hotelową taxówką. Na miejscu wykupuje się łódkę z przewodnikiem. 
 Handel, głównie pamiątkami i jedzeniem, odbywa się pomiędzy łódkami lub po podpłynięciu do otwartych sklepów wzdłuż kanału. Tym sposobem stałam się szczęśliwą posiadaczką drewnianego, malowanego słonia oraz jadłam najlepszy deser świata- mango sticky rice- do momentu, w którym zaczęło nam zagrażać zatopienie po przekroczeniu bezpiecznej wagi;>.
Ostatnie dwa zdjęcia to świątynia z posągiem Buddy- Luang Poh Daeng. Zaliczany jest do jednego z najświętszych miejsc w Tajlandii i prawdopodobnie ma ok 800 lat.
















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz