sobota, 22 sierpnia 2015

rocznica

Dokładnie rok temu przyleciałam do Dubaju i zostałam stewardessa:)
Żeby opisać co się działo przez ten czas, musiałabym chyba napisać książkę;)
Odkryłam już chyba wszystkie blaski i cienie tego zawodu, chociaż wiem, że coś nowego zawsze może się zdarzyć;]
Na kilku uśmiechniętych zdjęciach z fajnego miejsca nie widać całej historii i drogi jaka do tego wiodła;) 
Jestem dumna ze zdobytego doświadczenia, przygód, znajomości, wdzięczna za szansę, ale i tęsknię za domem;) 
Odwiedziłam kraje, których położenia na mapie nie byłam pewna!;D
Teraz, na pewno, wiem jedno:
Nigdy nie mów nigdy!:)




Na zdjęciach widok jaki miałam na Himalaje z wysokości ok 35 tys stóp:)

6 komentarzy:

  1. Madziu! Postawiłaś swoje stópki w tak egotycznych i ciekawych miejscach na ziemi, że tylko pozazdrościć! W ciągu jednego roku zwiedziłaś tyle świata,co inni przez całe życie nawet w marzeniach nie śnią! To wspaniałe.Tak trzymaj, kochana. Pozdrowienia od cioci Marty.

    OdpowiedzUsuń
  2. Stanowczo za mało zdjęć jak na rocznicowy post! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj oj;p;) zdjęcia są prawie na bieżąco przez cały rok;) inaczej toż to by się zanudzić było można;p:D

      Usuń