piątek, 29 sierpnia 2014

nowa w mieście;)

A więc:) wielka zmiana o której pisałam ostatnio dotyczy mojej nowej pracy i miejsca zamieszkania:)

Zostałam stewardessą w Emirates!!!:D:D:D

Mieszkam w Dubaju od tygodnia, mieliśmy sporo zajęć wprowadzających i zapoznawczych, a szkolenie i baaaaardzo dużo nauki/egzaminów czeka mnie od przyszłej niedzieli:) Jak na razie jest świetnie:D! Tylko snu mało;) 

Mam nadzieję, że znajdzie się czas na rysowanie;) szybko to raczej nie będzie...ale kredki i blok spakowałam:D 


But first...;D




Pracownicze osiedle:



W moim pracowniczym bloku jest basen;D I siłownia. I sauna. Tylko po co komuś w Dubaju sauna?!;D



widok z mojego okna (dach szpitala i wieżowce w oddali):


 W Dubai Mall (największa galeria handlowa świata/ale spoko planują wybudować jeszcze większą...;]) mają takie oto gigantyczne akwarium, a w nim rekiny, płaszczki i wiele innych, których nie potrafię zidentyfikować;) - robi  niesamowite wrażenie!!! Jeśli to było by mało- nad nim jest imitacja nocnego rozgwieżdżonego nieba:)






Burj Khalifa (najwyższy budynek świata):






6 komentarzy:

  1. Wow! Ale praca! Niesamowite :O
    Życzę powodzenia podczas nauki i pragnę dużej ilości zdjęć z Dubaju i innych miejsc, w które będziesz służbowo latać ;) Serio, nieźle mnie zaskoczyłaś :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Porcelano, myślę że samą siebie zaskoczyłam najbardziej;))) hah;))
      Dziękuję Ci pięknie;*:) postaram się trzymać bloga przy życiu;) ale pierwszych moich lotów należy spodziewać się za jakieś dwa miesiące-teraz czas na szkolenie;)

      Usuń
  2. Łał! Super! Gratuluję! Jestem pod wrażeniem i nie mogę się otrząsnąć! Życzę Ci, żebyś nie czuła się samotna i żebyś miała mnóstwo energii do pracy. Mnie się tak marzy przelot pierwszą klasą waszych linii, że kiedy już wygram w totka, to tym bardziej się skuszę wiedząc, że może spotkam tam taką fajną stewardessę :) Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :D:D dziękuję!:D;* oby się spełniło:))
      na chwilę obecną czuję się tu bardzo dobrze:)- program wprowadzający jaki dla nas przygotowali działa;) ale skype stało się moim stałym elementem w ciągu dnia:) dzięki Bogu za internet!:D
      Mam nadzieję, że spotkamy się na pokładzie! Przecież marzenia się spełniają;)) Pozdrawiam serdecznie:*:)

      Usuń
  3. Wiadomka, standardowo... "But first silence! I must take a selfie" :D
    Typowa siostra :D Co tu dużo pisać - Impressive!

    OdpowiedzUsuń