środa, 18 czerwca 2014

prototyp

Zdarzało mi się już robić biżuterię- głównie z modeliny;) 
Od jakiegoś czasu myślałam o czym lepszym, bardziej eleganckim. 

Kojarzyło mi się to z trudno dostępnymi materiałami...okazało się, że nic bardziej mylnego;D duża w tym zasługa przeuroczej Porcelany, a konkretniej tego posta- Osiemnastowieczne miniatury DIY :) 

i powstała ta oto broszka:D ponieważ te szkiełka wg mnie bardzo powiększają- rysunek ma 1,5 cm (rapidograf poszedł w ruch!:D), a cała broszka ma 3,5 cm. 

Jeśli macie wrażenie, że gdzieś tą panią widzieliście to i owszem, rysowałam na podstawie jednej z prac Harrisona Fishera <3




myślę, że powstanie ich więcej..;>

5 komentarzy:

  1. Cieszę się, że mój post DIY się przydał :)
    I nie mogę wyjść z podziwu, jak narysowałaś tak mały portret! Ja od razu się poddałam i wybrałam wydruk obrazu :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. było sporo prób zanim taki mały mi wyszedł;] a Twoje posty zawsze są ciekawe i pomocne!:D

      Usuń
  2. http://c.wrzuta.pl/wi1379/1d3ca031002904684eb97068/mom_please

    OdpowiedzUsuń